Grubbel
Publicerat den

Min blogg är ju skrattretande dålig. Jag säger att jag är taggad och ska komma igång men det händer liksom inte. Dessutom har det inte varit särskilt lämpligt att blogga i helgen då jag vart borta och glömt kameran hemma.

Vi var i Dalsland i en stuga utan wifi och toalett. Japp, ni läste rätt, utedass var vad som gällde. Tyckte dock det var skönt att komma ifrån "livet" lite och kunna läsa, fundera och njuta av god mat medan regnet smattrade mot fönsterna. Till en början ångrade jag att jag inte tog med kameran. Fast vid närmare eftertanke kanske det fick det mig också att slappna av ännu mer. Jag bara var där för att vara där, inte för att ta massa foton för att ha som bevis.

Hej det är kväll och jag leker jämt filosof då. Vad jag menar är att nu när jag bloggar försöker jag låta klok och djupsinnig. Vet ej om jag lyckas precis.

Godnatt readers.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?