Page 365/365
Publicerat den

Vad har jag gjort år 2014?

Först tänkte jag att i år har det väl inte hänt så mycket? 2014 har känts lite mer som ett "mellanår" Allt har flutit på och inga direkta förändringar har skett i mitt liv. Jag har till exempel fyllt 17 (som känns som en ganska onödig siffra) och börjat 2:an på gymnasiet (som är det jobbigaste året med mest plugg), och det är ju inga speciella saker alls. Man går ju bara och längtar till året som kommer efter, då man fyller 18!

 

Fast vid närmare eftertanke måste jag ändå säga att 2014 har varit ett riktigt bra år. Jag har lärt känna fler människor och fått nya riktiga vänner. Jag har rest mycket, till ställen jag aldrig varit förut. Och dansen har gått hur bra som helst! Det är verkligen kul att se på gamla dansvideos, från ett år tillbaka, och märka sin egen utvecklingen.

 

Jag letade igenom gamla bilder från året för att minnas vad jag har gjort, och här har ni dem.

 

Teneriffa med mamma, Berndt, Melker och Ellen. Kroatien med Pappa, Martina, Ellen, Melker och Emma. 

Jag har umgåtts mycket med mina vänner. Fikat, myst, vart på festligheter och andra äventyr.

Jag har också dansat mycket. Uppträtt på upponerfestivalen i Tibro, Kulturgalan, två shower med Helens och en med dansskolan MoveIt Dance.

Så det var väl allt. Nu blickar jag fram emot 2015 som jag tror kommer bli ett kanonår! Jag fyller 18, åker till London med Lisa, börjar 3:an till hösten och jag har på känn att många fler saker kommer att hända.

KRAM







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?