Harry Potter the Exhibition
Publicerat den

Ååhh vad jag längtar!! På måndag åker vi till Norrköping för att gå på en Harry Potter utställning med massa saker från filmerna. Denna utställning hade premiär i Chicago 2009 och har efter det varit i Boston, Toronto, Seattle, New York, Sydney och Singapore. Och nu har den Europa premiär i Norrköping. Alltså detta är så coolt och jag är så himla glad över detta. Ni kanske inte vet det alla, men jag är ett riktigt Harry Potter fan. Så One Direction (och allt annat man brukar vara ett fan till) släng er i väggen säger jag bara.
 
Kan ni fatta hur coolt detta är? I Norrköping??
HP banner 04.14
HP banner 2
HP Banner 3
 
Det finns en trailer till det med :D
 
Jag måste spara pengar men detta är en onceinalifetime-sak så i shoppen som finns vid utställningen kommer det handlas. MYCKET.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?