Dans med Starstruck Dance Crew
Publicerat den

Jag, Karolina, Johanna, Lisa, Cecilia och Cecilia blev tillfrågade av Sanna, Emelie, Linn och Johanna, att få vara med och dansa ett nummer tillsammans med dem på uppåner festivalen idag. Deras grupp heter alltså Starstruck Dance Crew som rubriken säger. 

Det är alltid kul att dansa utöver de vanliga klasserna på Helens och det hoppas jag det blir mer av. Man går ju liksom på en dansskola för att lära sig att dansa och bli dansare för att kunna göra sånt här.
Låten vi dansa till var Applause med Lady Gaga förresten. Rätt så trött på den nu...
 
Vi var även med i ett nummer då vi stod i publiken och dansade till "busy doin nothing". Alla barn som var med och dansade kom bakom scenen sen och ville ha allas autografer, så himla söta! Jag som inte har någon autograf, då att skriva autografer inte är något jag väntar mig att få göra, så var min jätteful.
 
Här är en bild på mig och Lisa i danssalen imorse runt 9 tiden innan vi bar oss iväg. (Fotade inget annat på hela dagen).
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?