Självporträtt
Publicerat den

Här kommer en till bild från min egna lilla photoshoot jag hade. Vad mobbad man måste se ut när man krånglar med stativ och kamera för att sedan försöka se snygg ut medan man väntar på autoutlösaren.
 
Den här bilden har jag gjort svartvit och lagt på ett extra sken bakom. Bilden är ju tagen i motljus så jag förstärkt ljuset bakom mig med lite extra strålar. Vad tyckte ni om det? 

 
Efter skolan har det varit en riktig äckeldag. Jag var så trött att jag inte ens orkade kolla på PLL. Det är då man behöver komma ut, men det orkar man verkligen inte heller. Jag hasade mig dock ändå upp ur soffan, för det var typ jobbigt att vara så trött som jag var. Jag hoppade i mina gamla foppatofflor med storlek 35 och gick ca 1,5 km i långsam takt. Det var rätt skönt. När jag kom in sen skypade jag och Olivia och nu känns det faktiskt lite bättre. När jag inte hittar på riktiga grejer blir jag så deppig och kan tycka så synd om mig själv. Ganska dumt egentligen. 
 
Hatar när bloggen blir så ful med dåliga bilder ibland (tänker på gårdagens inlägg) men "who the hell cares", som jag och Nora börjat säga. Det stämmer så bra för vem läser ens min blogg? Hejdå :P






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?