Musik i stort sett jämt
Publicerat den

Att lyssna på musik kan vara så himla bra alltså. Man kan lyssna på det när man ska bli peppad, när man är arg, ledsen eller kanske pluggar. Jag lyssnar på musik i stort sett jämt. Antingen när jag bara är i mitt rum, städar, grejar eller läser, eller när jag åker buss, eller när jag dansar såklart! 

Jag har nyligen upptäckt en så himla bra grej på Spotify. I sidmenyn på Spotify finns något som kallas "browse". Ni känner kanske redan till den men för er som inte vet är det ett ställe där de har gjort och samlat massa spellistor för olika humör och tillfällen. 

Den "mappen" (vet inte vad jag ska kalla det) jag använder mig mest utav är "fokus"-mappen. Där kan man hitta alla sorters spellistor för när man behöver fokusera och koncentrera sig. Tex när man pluggar eller läser! Har även upptäckt att den musiken ofta är väldigt avslappnande. Jag brukar sätta på en spellista i högtalarna i mitt rum när jag grejar om kvällarna. Kanske läser, packar, gör läxor eller bloggar osv. Det blir så mycket mysigar allt då! Tänk sådan stämningsmusik, tända ljus, varmchoklad och en bok? 

Så det är verkligen ett tips! Kolla upp detta med "browse" på Spotify och speciellt fokus-mappen. 









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?