Min sommardag
Publicerat den

I natt somnade jag halv fyra vilket var riktigt dumt. Jag hatar att vända på dygnet och gör det jämt, så fort det är några dagar på följd då jag inte behöver gå upp tidigt. Jag bestämde mig för att vända på det och gick faktiskt upp 20 över 9 sen imorse. 
 
Direkt efter frukosten gick jag ut och slipade och målade om ett gammalt skrivbord som jag ska byta ut mot mitt nuvarande alldeles för stora. Det var faktiskt rätt kul att grejen lite och se att det blir ett resultat utifrån det man gör.
 

Så här såg skrivbordet ut innan jag började. Imorgon ska jag måla ett lager till så resultatet får ni nog inte se förrän i övermorgon.
 
Efter målningen åkte jag till Nora där vi badade i hennes pool, kollade serier, snackade och gjorde god mellis. 

 
Smoothie, american pancakes och kaffe. 
 
Sedan vid sex kom mamma och vi åkte till mina kusiner då jag och Siobhan skulle rida. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?