Wishlist
Publicerat den

Wihslist
Tja. Måste egentligen spara pengar men någon gång innan skolan börjar ska jag och min syster till Göteborg och shoppa. Jag laddar nu inför detta genom att inte köpa något annat (förutom harry potter saker i norrköping) innan dess. Då kommer det bli extra kul att åka dit om man kan shoppa mycket samt inte känna att man inte har råd. :D 
 
Som ni ser på bilden behöver jag lite concealer och foundation, och då vill jag ha just de produkterna. Men alla kläder på bilden är mest inspiration. Jag vet att jag vill ha T-shirts, men jag vet inte om jag vill ha exakt de jag har på bilden, t.ex. Men tröjor, t-shirts, skjortor, BH:ar och cardigans är vad jag känner att jag behöver/ vill ha i alla fall. Jag vill också ha skor men är mer en klädperson så brukar inte bli att jag lägger pengar på det lika mycket. Men ett par nya till hösten vore ju bra och dessa plommonröda vans var ju riktigt snygga!
 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?