Bang bang
Publicerat den

 
Den här låten har jag flera gånger tänkt: "fy vad kul det skulle vara att dansa till den här!" och igår på Yvonnes jazz var det just den låten som vi fick koreografi till. Så sjukt kul dans! Då blev jag glad, haha!
 
Idag är jag hemma från skolan. Blev förkyld i söndags kväll och det har inte blivit bättre av att jag dansade 1 timma i måndags och 2,5 timmar igår. Jag kunde dock inte ha stannat hemma och vilat eftersom det nu är första veckan då all dans drar igång. Både för att om jag är borta första gången missar jag alla genomgångar av olika sorters uppvärmningar och koreograifer, plus att jag missar det roliga i det hela, det jag längtat hela sommarn efter. Isag har jag inga klasser som tur är men jag och Lisa hade bokat en danssal i två timmar i eftermiddag för att dansa och koreografera lite själv, som vi nu får ta och strunta i. Jättetråkigt och jag är verkligen så himla arg på att jag blir sjuk nu! Men det är nog bäst att vila en dag nu så att jag orkar dansa hela tre klasser imorgon. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?