Bio & nördkväll
Publicerat den



I går eftermiddag satte jag mig på bussen in mot stan för att möta dessa två godingar. Vi skulle äta thaimat, gå på bio och sedan åka hem till mig för att spela Guitar Hero och annat kul.
 
Efter att vi hade hämtat ut biljetterna till THE MAZE RUNNER!!! så gick vi till hemmakväll och köpte 2,5 kg godis. Vi bara öste på med godis! Vi var så lyckliga för det fanns inte en enda sort på hela Hemmakväll som vi saknade när vi gick där ifrån, haha.
 
Efter  handladet gick vi och åt god thaimat och sedan var det ju då dags för The Maze Runner. Den var grymt bra verkligen! Längtar så tills jag kan se den igen, och nästa film såklart!
 
Hemma hos mig sen spelade vi Guitar Hero, gick på en prommenad.och dansade. Vi kom på bästa dansen till I´m an Albatraoz inspirerad av olika fåglar!! haha.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?