Ny Header & annat snack
Publicerat den

Idag: Jobbat, städat, dator.
Nu: Klockan är 01:47 och jag har bytt header.
Imorgon: Sista dagen på sommarlovet, Olivias födelsedag, middag med tjejerna hos Olivia, första danslektionen för i höst. 
 
Vilken rolig dag det ska bli imorn (insåg jag när jag radade upp vad jag ska göra)! Och det enda jag behöver göra nu emellan är att sova. 
 
Jag känner mig motiverad. Det gör jag jämt på kvällen/natten. Ni vet mitt inlägg: "happy new läsår" (vilken fjantig rubrik förresten?). Det skrev jag också då det var kväll. Hihi.
 
Men jag är taggad på att blogga. Jag älskar att skriva, inspirera och göra "ordentligga" inlägg. Bara det att jag ibland tyvärr inte har ork och tid. Och då blir det inte kul längre för att antingen kommer det inte upp något alls på bloggen, eller så är det dåliga inlägg.Men nu när allt drar ugång igen kommer det faktiskt vara lättare att blogga! Ju mer man har att göra ju mer effektiv blir man!
 
Godnatt! <3
 
Vet inte om jag lagt upp bild på den här igelkotten förut men visst är den söt? Att jag kom så nära och kunde fota är ju ett under
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?