Saker jag bestämt mig för...
Publicerat den

... men inte följt upp under den närmaste tiden. (Om det hade varit "för alltid" skulle inlägget aldrig publiceras). 
  1. Bära med mig kameran vart jag än går för att kunna fota allt "kul" jag är med om.
  2. Klara augustiutmaningen utan det minsta fusk eller bakslag. 
  3. Ta igen den fysik jag missat, p.g.a. lathet innan sommarlovet, på sommarlovet. 
WOW kom bara på tre punkter. 
 
Nu till lite alvarligare snack. Vill ni att jag ska blogga (1) konstigt, roligt och oseriöst eller (2) seriöst, stylish, snyggt och fancy eller (3) djuppt, klassiskt, filosofiskt och nördigt? Eller en total mix av allt. Man kanske känner sig förvirrad om man kommer till min blogg då men det kanske även har sin charm. Det jag vill är i alla fall att ha mer fina bilder att lägga upp. Så nummer 1. på listan ovan måste jag ta tag i på nytt. Hej!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?