Min sommar so far
Publicerat den

Hej bloggen det kanske vore dags att blogga igen. Hatar att ta bloggpauser det förstör ju hela grejen med blogg. Jaja, gjort är gjort och varför det blev gjort vet jag inte riktigt varför. Jag har bara inte haft lust helt enkelt. 
 
Nu har det gått kanske tre veckor på sommarlovet, jag vet inte riktigt för har inte riktigt koll på dagarna längre. Då är det sommarlov verkligen. Och sommarlovet har även börjat väldigt bra. I början av lovet tältade jag, Olivia, Nora och Amanda på ett helt random ställe. Olivia höll mig även vaken genom att peta in godis i min mun så vi sov ingenting den natten. Har någon mer än jag och Olivia köat utanför donken 5:30 en morgon? Nej, tänkte väl det.
 
Sen har jag varit på liseberg också! Med Moa, Alice och Ida. Det var riktigt skojsigt och jag fick äntligen åka den efterlängtade Helix. Den var grym men ändå lite av en besvikelse, tyvärr. Trodde den skulle vara snabbare och roligare!
 
Sen var det midsommar. Det firade jag tillsammans med John, hans flickvän Maja och sedan familjerna. Det blev som vanligt helt enkelt.
 
Sen har jag ju även varit i Kroatien, som ni ser på bilderna. Det var underbart kan jag bara säga. Sola, bada, läsa och äta liksom. 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?