En mysig höstkväll
Publicerat den

 
Hej bloggisen. Det var ett tag sen nu och jag vet egentligen inte vad jag ska säga om detta uppehåll? Det suger i alla fall, jag vet. Jag har ofta tänkt på bloggen och saknat den, samtidigt som jag inte hunnit med, inte haft inspiration eller ork. Det har varit så mycket i skolan nu och jag har aldrig varit med om något liknande.
 
Nu är det äntligen fredag och efter en dag som började klockan 8:00 med både prov och läxförhör, somnade jag och sov i en timme när jag kom hem. Egentligen skulle jag och Nora setts ikväll men båda var helt slut så vi fick faktiskt ta och strunta i det. 
 
Just nu har jag på lite lugn musik från listan "Autumn Leaves" som finns färdig på spotify. Samtidigt städar jag min garderob och försöker bli lite inspirerad. Är så trött på mina kläder och det känns som om jag inte har någonting att ha på mig. Men man kan ju inte köpa kläder när man måste spara pengar så istället försöker jag hitta lite nya kombinationer i min egen garderob, haha. 
 
Vi hörs imorn för nu ska jag börja blogga igen! Kram



Petra

Önskar dig en trevlig helg



URL: http://brunetpetra.blogg.se


Moa

Åh du tände ditt luktljus med smaken grape

Svar: Hahaha, det luktade väldigt gott när jag kände grape smaken ;)
annaemiliia.blogg.se



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?