Fotografering med Stina
Publicerat den



Vill ni se de ordentliga bildera också så klicka HÄR. Det är mästerfotografen Stina som tagit dem.
 
Efter skolan idag följde jag med Stina hem och fotade men nu är jag hemma igen. Är så himla glad över att denna dag är över. Vi hade fysikredovisning och jag kände att jag inte kunde särskilt mycket. Blir dessutom jämt så nervös på redovisningar, speciellt när man känner sig orsäker på det man ska prata om.
 
Är jättetaggad inför imorn då kvällen kommer spenderas tillsammands med Moa och Alice. Vi ska först äta någonstans på stan, sen gå på The Maze Runner, sen åka hem till mig och spela Guitar Hero, sims och Starshine Legacy (ett hästspel som både jag och Alice spelat när vi var små). Är jättetaggad nu och har hört att filmen ska vara bättre än Divergent, hur nu det skulle gå?
 
 
 



alice

Jäklar vilka snygga bilder!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?