Gamla bloggar
Publicerat den

Har tidigare haft massor av andra bloggar. Vissa har jag raderat helt men har faktiskt en kvar från 2012 -2013 ungefär. Jag har ett tag velat kunna importera in den bloggen här för fatta va kul att ha egentligen. Jag vet inte varför jag bytt blogg så många gånger. Så mycket roligare att ha allt samlat.
 
Har googlat runt säkert en timma utan något resultat på hur man gör när man importerar en annan blogg till blogg.se. Jag tror helt enketlt att det inte går och får helt enkelt börja importera mina gamla inlägg manuellt. Vilket jobb va? Jaa, jag vet. Men allt behöver ju inte ske på en gång. Kan ju ta lite i taget. 
 
Så, snart kommer ni få se att det dykee upp lite fler månader i arkivet här på bloggen. Om ni vill, kan ni ju gå in då och läsa de konstiga gamla inläggen jag en gång har skrivit.
 


Jag är så konstig med det här med bloggbyten och så. Bå den här bilden står jag i en väldigt konstig pose. (Om ni inte skulle förstå sambandet.)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?