Under my svamperella
Publicerat den

Bilder från går dagen. Han aldrig blogga igår tyvärr...
 

Jag och Nora hittade världens största svamp. Alla jag visat den här bilden för tyckte inte alls det var särskilt coolt. Men det tyckte vi.
Moa har hittat en ny vän.

Min och Noras goda mellis som vi åt medan vi provade sims 4. Mocka latte + rostemacka med ost och marmelad.

Berndt fyllde år igår också och då åt vi tårta på kvällen. :D

Från Biologilappet vi hade den dagen. På bilden ser ni en gris strupe, hjärta, lever, njurar och lungor. Ni kanske tycker det är väldigt äckligt. Själv tycker jag det är mycket intressant!
 
 



Susanna Maria J

Å fyyyy vad äckligt :P Men det är väl tur att inte alla tyckr som jag för då hade vi ju inte haft några doktorer här i världen :P hihi



URL: http://oslofru.com/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?